preskoči na sadržaj
KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE VLADANJA

KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE VLADANJA

 

UZORNO

- aktivno sudjeluje u kreiranju nastave

- ističe se kvalitetom rada i uloženim naporima

- svojim ponašanjem i postupcima doprinosi ugledu škole ( susreti, izleti,

terenske nastave, ekskurzije... )

- poštuje pravila timskog rada

- pozitivno reagira na potrebe koje učitelj postavlja pred njega

- savjesno izvršava školske obveze ( nošenje pribora, opreme... )

- u potpunosti poštuje pravila kućnog reda

- vodi računa o svojoj i tuđoj imovini

- pristojno se ponaša prema učenicima i drugim djelatnicima škole

- vodi računa o pravima, potrebama i osjećajima drugih osoba

- argumentirano brani svoj stav, vodeći računa o normama ponašanja i osjećajima

drugih osoba

( pristojno objašnjava svoje mišljenje )

- inicijator je ponašanja koja vode prevenciji i zaustavljanju zlostavljanja

- iskazuje tolerantnost prema različitostima ( vjerskim, zdravstvenim,

djeci s teškoćama u razvoju  ...)

- pokušava ispraviti pogreške samoinicijativno ili na poticaj

- nije mu bila izrečena kaznena pedagoška mjera

DOBRO

 

- uglavnom ( veći dio vremena ) se ponaša kao učenik uzornog ponašanja

- vrlo rijetko zaboravlja pribor i opremu

- nije uvijek spreman raditi u timu

- pomaže drugima, ali samo na poticaj

- ponekad ga treba upozoravati zbog kršenja pravila kućnog reda

- povremeno ga treba poticati na preuzimanje odgovornosti

za posljedice svog ponašanja

- povremeno ponavlja pogreške na koje je već upozoren, ali ih nakon

upozorenja odmah ispravlja

- ako mu je izrečena kaznena pedagoška mjera , nakon toga je u potpunosti

korigirao sankcionirano ponašanje

 

LOŠE

 

- neredovito pohađa nastavu i neopravdano izostaje

- trajno izbjegava školske obaveze

- ne poštuje pravila timskog rada

- često krši pravila kućnog reda

- često se ponaša nasilno i netolerantno prema drugima

- rijetko preuzima odgovornost za posljedice svog ponašanja – sklon je optuživati druge i prebacivati odgovornost na njih, greške rijetko priznaje

- ne reagira na upozorenja drugih

- ponavljano oštećuje imovinu, svoju ili tuđu

- svojim postupcima često ugrožava prava i potrebe drugih osoba

 i zbog njega se drugi osjećaju loše ( nameče svoju volju, viče,

koristi vulgarne izraze, vrijeđa, ruga se, prijeti,... )

- često iskazuje netolerantnost prema različitostima

- unatoč izrečenoj pedagoškoj mjeri nije korigirao svoje ponašanje

 

Ako je prisutan jedan kriterij za « dobro vladanje «, ono ne može biti ocijenjeno kao « uzorno «.

Ako je prisutan jedan kriterij  za « loše « vladanje, ono ne može biti ocijenjeno kao « uzorno « ili « dobro «.

Ako učenik ima dijagnosticiran ADHD, ponovljene pogreške koje su posljedica impulzivnosti

ne mogu se sankcionirati sniženom ocjenom iz vladanja.

Pretpostavka za to je da je učenik pristojan i da na poticaj ispravlja pogreške

( ako ga  druga osoba upozori na neprimjerenost ponašanja, odmah ga korigira ).

 

Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Školska himna


Vremenska prognoza


Oglasna ploča


QR kod škole


Korisni linkovi


Portal za škole

Edu.hr

Hour of Code - sat kodiranja





preskoči na navigaciju