KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE VLADANJA
UZORNO |
- aktivno sudjeluje u kreiranju nastave - ističe se kvalitetom rada i uloženim naporima - svojim ponašanjem i postupcima doprinosi ugledu škole ( susreti, izleti, terenske nastave, ekskurzije... ) - poštuje pravila timskog rada - pozitivno reagira na potrebe koje učitelj postavlja pred njega - savjesno izvršava školske obveze ( nošenje pribora, opreme... ) - u potpunosti poštuje pravila kućnog reda - vodi računa o svojoj i tuđoj imovini - pristojno se ponaša prema učenicima i drugim djelatnicima škole - vodi računa o pravima, potrebama i osjećajima drugih osoba - argumentirano brani svoj stav, vodeći računa o normama ponašanja i osjećajima drugih osoba ( pristojno objašnjava svoje mišljenje ) - inicijator je ponašanja koja vode prevenciji i zaustavljanju zlostavljanja - iskazuje tolerantnost prema različitostima ( vjerskim, zdravstvenim, djeci s teškoćama u razvoju ...) - pokušava ispraviti pogreške samoinicijativno ili na poticaj - nije mu bila izrečena kaznena pedagoška mjera |
DOBRO |
- uglavnom ( veći dio vremena ) se ponaša kao učenik uzornog ponašanja - vrlo rijetko zaboravlja pribor i opremu - nije uvijek spreman raditi u timu - pomaže drugima, ali samo na poticaj - ponekad ga treba upozoravati zbog kršenja pravila kućnog reda - povremeno ga treba poticati na preuzimanje odgovornosti za posljedice svog ponašanja - povremeno ponavlja pogreške na koje je već upozoren, ali ih nakon upozorenja odmah ispravlja - ako mu je izrečena kaznena pedagoška mjera , nakon toga je u potpunosti korigirao sankcionirano ponašanje
|
LOŠE |
- neredovito pohađa nastavu i neopravdano izostaje - trajno izbjegava školske obaveze - ne poštuje pravila timskog rada - često krši pravila kućnog reda - često se ponaša nasilno i netolerantno prema drugima - rijetko preuzima odgovornost za posljedice svog ponašanja – sklon je optuživati druge i prebacivati odgovornost na njih, greške rijetko priznaje - ne reagira na upozorenja drugih - ponavljano oštećuje imovinu, svoju ili tuđu - svojim postupcima često ugrožava prava i potrebe drugih osoba i zbog njega se drugi osjećaju loše ( nameče svoju volju, viče, koristi vulgarne izraze, vrijeđa, ruga se, prijeti,... ) - često iskazuje netolerantnost prema različitostima - unatoč izrečenoj pedagoškoj mjeri nije korigirao svoje ponašanje
|
Ako je prisutan jedan kriterij za « dobro vladanje «, ono ne može biti ocijenjeno kao « uzorno «.
Ako je prisutan jedan kriterij za « loše « vladanje, ono ne može biti ocijenjeno kao « uzorno « ili « dobro «.
Ako učenik ima dijagnosticiran ADHD, ponovljene pogreške koje su posljedica impulzivnosti
ne mogu se sankcionirati sniženom ocjenom iz vladanja.
Pretpostavka za to je da je učenik pristojan i da na poticaj ispravlja pogreške
( ako ga druga osoba upozori na neprimjerenost ponašanja, odmah ga korigira ).
CARNET novi sustav elektroničke pošte Zimbra https://webmail.skole.hr/ ili klik na zvono
Pristup starom mail sučelju još je uvijek dostupan međutim kroz njega nije moguće slati i primati poruke.
« Svibanj 2017 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |