Zakonom o javnoj nabavi ("Narodne novine" 90/11.) uređuju se postupci sklapanja ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma radi nabave robe, radova ili usluga, pravna zaštita u vezi s tim postupcima i nadležnost središnjeg tijela državne uprave nadležnog za sustav javne nabave.

 

 

NARUDŽBA ROBA I USLUGA

Tijekom 2012 godine Osnovna škola Sesvetski Kraljevec imati  će slijedeće sektore za narudžbu roba i usluga:

  1. Administracija i nastava

 Narudžba se vrši u tajništvu putem narudžbenice koju potpisuje ravnatelj škole, a  tajnica škole prosljeđuje dobavljaču roba ili usluga. Primitak roba ili usluga  potpisuje tajnica škole i preuzimač robe ili usluge na dostavnici koja se prilaže uz narudžbenicu u knjigu narudžbi te služi za provjeru prilikom plaćanja računa u računovodstvu.

  1. Kuhinja

      Narudžbu vrše kuharice putem narudžbenice koju potpisuje ravnatelj škole, a kuharice ju prosljeđuju dobavljaču robe ili usluge. Primitak robe ili usluge potpisuje kuharica na dostavnici koju prilaže uz narudžbenicu u knjigu narudžbi te služi za provjeru prilikom plaćanja računa u računovodstvu.

3.  Spremanje objekta

  Narudžbu vrše spremačice putem narudžbenice koju potpisuje ravnatelj škole, i prosljeđuju narudžbenicu dobavljaču robe ili usluge. Primitak robe ili usluge potpisuje spremačica na dostavnici koju prilaže uz narudžbenicu u knjigu narudžbi te služi za provjeru prilikom plaćanja računa u računovodstvu.

4. Održavanje objekta 

   Narudžbu vrše domari putem narudžbenice koju potpisuje ravnatelj škole, i prosljeđuju narudžbenicu dobavljaču robe ili usluge. Primitak robe ili usluge potpisuje domar na dostavnici koju prilaže uz narudžbenicu u knjigu narudžbi  te služi za provjeru prilikom plaćanja računa u računovodstvu

5. Za hitne potrebe   ravnatelj škole može naručiti robe i usluge  u skladu s ugovorom dobavljača i škole,narudžbenicom ili usmenom narudžbom.

 Knjiga narudžbi se mora strogo čuvati. Kada se knjiga narudžbi ispuni do kraja vraća uz potpis ravnatelja škole i pisani trag o predaji u računovodstvo škole.

 

Sesvetski Kraljevec,19.01.2012.

 

Ravnatelj škole

Ivica Vlašić

Priloženi dokumenti:
BLAGAJNICKO POSLOVANJE.docx
PROCEDURA IZDAVANJA PUTNIH NALOGA.-ISPRAVAN DOKUMENT.docx
PROCEDURA NAPLATE PRIHODA.docx
FINANCIJSKI PLAN NABAVE ROBA I USLUGA ZA 2021.pdf
Izjava o fiskalnoj odgovornosti za 2020. godinu 001.jpg
21-114-110-14443-BI-12-2020.docx
PRORAC20.xls
registar ugovora za 2021..doc
PRAVILNIK O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE.pdf
PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA, ZAPRIMANJA I PROVJERE RACUNA.pdf
Evidencija vazecih ugovora s vanjskim subjektima - OS Sesvetski Kraljevec.pdf
Financijski izvjestaji za razdoblje od 01.sijecnja do 31.prosinca 2022..pdf
OS SESVETSKI KRALJEVEC BILJESKE 2022.pdf
Odbor - Racun prihoda i rashoda - OS SK 1-6-2023.pdf
Odbor - Racun prihoda i rashoda prema izvorima financiranja OS SK 1-6-2023.pdf
Odbor - Realizacija proracuna -RVI - OS SK 1-6-2023.pdf
PRAVILNIK O POSTUPKU JEDNOSTAVNE NABAVE - OS SESVETSKI KRALJEVEC 2023..pdf
ODLUKA O PROVEDBI JEDNOSTAVNE NABAVE - KUHINJA 2023..pdf
PROCEDURA ZAPRIMANJA I PROVJERE RACUNA TE PLACANJA PO RACUNIMA - OS Sesvetski Kraljevec.pdf
PROCEDURA BLAGAJNICKOG POSLOVANJA - OS Sesvetski Kraljevec.pdf
PROCEDURA O IZDAVANJU I OBRACUNAVANJU NALOGA ZA SLUZBENO PUTOVANJE - OS Sesvetski Kraljevec.pdf
PROCEDURA O NAPLATI PRIHODA - OS Sesvetski Kraljevec.pdf
PROCEDURA O RASPOLAGANJU NEKRETNINAMA - OS Sesvetski Kraljevec.pdf
PLAN NABAVE OSNOVNE SKOLE SESVETSKI KRALJEVEC ZA 2023. GODINU.pdf